انواع کیف های کلاچ | هر چیز که لازم است شما درباره آن بدانید


کیف های دستی و کیف های دستی در حال حاضر اصلی همه است ، از کیف های بزرگ گرفته تا کیف پول های کوچک ، همه در یک مقطع زمانی صاحب یکی هستند. اما این کیف پول و کیف دستی در سبک های مختلف در دسترس همه ما است که یکی از آنها رایج ترین و محبوب ترین در حال حاضر است. 
کیف پول کلاچ این کیف های کلاچ در سبک ها ، رنگ ها ، مواد و شکل های مختلف موجود است. در حقیقت یکی از گرانترین نوع چنگال ها چنگال های عصرانه یا همانطور که معمولاً معروف است؛ minaudière اگر می خواهید خودتان را یکی کنید ، مطمئناً باید در این لیست از انواع کیسه های کلاچ استفاده کرده و انتخاب خود را انجام دهید.

انواع کیف های کلاچ

  • کلاسیک
  • پاکت
  • کلاچ روز
  • جعبه جعبه
  • کیف کلاچ مخصوص آقایان

1. کیف کلاچ کلاچ

تصویر مودبانه: تام فورد
با تغییرات بسیار زیادی در کیف پول کلاچ ، ما تمایل به حذف اصلی. کلاسیک یک کیف پول مستطیلی است که دارای بندهای جداشونده است. آنها می توانند برای هر مناسبت مورد استفاده قرار گیرند و در مواد و طرح های مختلفی عرضه شوند. متداول ترین ماده ای که در آنها وجود دارد ابریشم یا پارچه ای است که روی یک قاب فلزی دوخته شده است.

2. کیف پولکی پاکت پاکت نامه

تصویر حسن نیت: لنکستر
این اسم همه را می گوید ، یک پاکت پاکت یک کیف دستی مستطیلی است که شبیه یک پاکت است. این ماده برای حفظ شکل آن سفت تر است و در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است. این شیک مدرن کلاسیک اغلب به نظر می رسد جالب و سرگرم کننده است ، اما آنها یک جمله سبک شگفت انگیز را بیان می کنند و به ایستادگی کردن کمک می کنند.

3. کیسه کلاچ روز

تصویر حسن نیت ارائه دهنده: کیت اسپاد
کلاچ روز تا حدودی شبیه به کلاسیک است اما کمی بزرگتر است. عادت کرده اند که آن را به محل کار برسانند ، و نه یک کیف پول کلاچ کوچکتر برای یک روز بیرون در آفتاب. کیف کلاچ روز معمولاً دارای جیب داخلی است و همچنین داخل یک کیف بزرگتر نیز جای می گیرد ، آنها خیلی بزرگ نیستند ، اما مطمئناً بزرگتر از کلاسیک هستند.

4. کیف دستی جعبه جعبه

تصویر حسن نیت: Dolce و Gabbana
کلاچ جعبه ، در غیر این صورت به عنوان minaudière شناخته می شود ، یک کلاچ ساختاری (در اکثر موارد جعبه ای شکل) است که غالباً مبهم است ، برای یک شب بیرون مناسب است. کیف پول کلاچ شب در چند رنگ مختلف موجود است و اغلب لازم نیست که دارای رنگ های شفاف یا به رنگ های بلند باشد ، همچنین اشکال و اندازه های مختلف آن نیز وجود دارد.

5- کیف کلاچ مخصوص آقایان

تصویر ادای احترام: Versace
یک کیف نمونه کارها یا یک کیف کلاچ برای آقایان یک کیف است که به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند همه چیز را از یک تبلت گرفته تا تمام ملزومات روزمره شما ذخیره کند. آنها خیلی بزرگ نیستند و می توانند به راحتی درون کیف شما قرار بگیرند ، و اگر می خواهید آنها را نگه دارید ، آنها مانند کیسه های بزرگ در دست شما به نظر نمی رسند. به آرامی اکنون محبوبیت خود را کسب می کنید ، این کیسه ها اغلب به دلیل آستین تبلت یا لپ تاپ اشتباه می گیرند ، اما آنها یکسان نیستند.
بندها یک طرح بسیار کوچک و ساده برای افرادی است که نمی خواهند کیف بزرگتری را در کنار خود حمل کنند و در رنگ ها ، شکل ها و اندازه های مختلف در دسترس هستند. بعضی از بندها روشن هستند و لباس شما را درخشان می کنند ، در حالی که برخی از آنها برای داشتن ظاهری مطبوع مطیع هستند. اگر علاقه دارید نوع خاصی از کیف پول کلاچ را بدست آورید ، قبل از خرید خود ، این لیست از انواع کیف های کلاچ را جستجو کنید.
Types Of Bags For Womens | Fashionable Must Haves For Your Wardrobe
مربوط
انواع کیف های زنانه | باید مد روز برای کمد لباس شما داشته باشد

تعریف کیف دستی این است: یک کیف کوچک که توسط یک زن برای حمل وسایل شخصی روزمره استفاده می شود. این یک واقعیت شناخته شده است که یک زن کیف دستی خود را دوست دارد! و او هرگز نمی تواند تعداد زیادی از آنها را داشته باشد. در حالی که آنها تمام ملزومات ما ، از جمله چرم خانم ها را حمل می کنند ...
Best Wallets For Women | Purses That Are Out Of This World

در "همه وبلاگ کیف پول"

بهترین کیف پول برای زنان | کیف هایی که خارج از این جهان هستند
کیف پول یک ضرورت اساسی روزانه شماست. و چرا نمی شود؟ ما همیشه بیشتر اوقات روز به کیف پول خود می رسیم. زنان تمایل دارند کیف های دستی و کیف پول را حمل کنند ، زیرا آنها فقط چیزهای زیادی برای حمل آن دارند. اما همانطور که زمان تکامل یافته است ، کیف پول زنان نیز همینطور است. وقتی زودتر ...

در "همه وبلاگ کیف پول"

لیست کیف های طراح | کیف هایی که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید
کیف ها همیشه می آیند و می روند ، اما فقط بهترین ها در زمان آزمون ایستاده اند. کیف دستی یک لوازم جانبی بسیار مهم برای بیشتر خانمها است ، بنابراین حتی اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشند ، حتی ارزش آن را هم دارند؟ ما معتقدیم که هر مد لباس کیسه های مورد علاقه خود را دارد ، اما اگر شما ...

Comments

  1. Very beautiful clutch bags and i would like to buy it. Thanks for sharing and you can also check mens designer leather backpack and leather money clip wallet

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

راهنمای خرید کیف کلاچ

حلقه و انگشتر نقره